wink wink~

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday

rintihan hati ini..

salam..
msty blogger yg lain pelik nape la status at fb yoora asek emo jer kn?
huhuh..
biasalah, manusia slalu perlu memotivasikan diri..

semenjak 2 mnjak nie, yoora sek tbace m'genai artikel bkaitan
"PENGHINAAN terhadap ALLAH, NABI & AGAMA ISLAM"
yoora x tau knp ade manusia mcm uh kt dunia nie?
mmg yoora x nafikan ISLAM skrg nmpk lemah n pndidikan agama yoora pn rendah..
tp x perlu smpai na m'persendakan Agama n lagi teruk hina TUHAN saya..

makhluk uh x takot ke kne seksaan nnt..
cube pk dosa yg tlah kite buat start kite baligh smpai skrg?
cube engt balik..
na'uzubillah byak nyew..
yoora pn tkot ngn dosa sndry yang menimbun tuh..
tp yoora tau lau kite m'ingsafi & btaubat,
insyallah ALLAH akan terima..

maaf yoora x bleh lau bcakap m'genai ALLAH nie..
yoora rase na menangis sgt2 & menjerit..
btape cintaNya pd yoora mendalam tp yoora jahil sbb x prasan..
I LOVE U, ALLAH..

tlalu byk ALLAH da bg yoora nikmat & rahmat kt dunie..
tuh pn kdg2 yoora lupa padaNya..
ya ALLAH ampunkanlah hambamu ini..
TERIMA KASIH ALLAH atas segalanya yg tlah Kau berikan..

skrg yoora x nafikan yg yoora tgh mnangis..
yoora tdengar lagu nie lg mbuatkan yoora na mnagis..
ya ALLAH dgrlah rintihan dr sudut hatiku
melalui lirik lagu nie..

~Aku Tanpa Cinta-MU~

Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku

Mengapa cintaMu tak pernah hadir
Subur dalam jiwaku
Agarku tetap bahagia
Tanpa cintaku tetaplah Kau di sana
Aku tanpa cintaMu
Bagai layang-layang terputus talinya

Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku

Masihkah ada sekelumit belas
Mengemis kasihMu Tuhan
Untukku berpaut dan bersandar
Aku di sini kan tetap terus mencuba
Untuk beroleh cintaMu
Walau ranjaunya menusuk pedih

No comments: