wink wink~

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday

uitm chendering

haha..
stelah mndaftar,aku kuar ngn family cri kain itam tok pkai ngn baju natik uitm..
lpas da slesai aku pn mkan la bsame ngn abh,mak n akak aku..(atok n adek aku tgl kn chalet)
aku lupe lak na wish bufday adek aku mse aritu..
sorry adek ku,,
hahaha..
kol 12.30 family aku anta blek kolej then dowg pn na mninggalkan ku..
wah mse uh pn ape lg air mate aku,sdeh la first time bpisah ngn family lg2 aku dpt jaoh..
lpas uh aku naik la blik aku yg bnombor S 333-C (baik kn no blik aku..hahaha)
first day tdow at blik uh,pergh mate aku skit pn x na pejam..
x tau la nape,tilam dye mak aii keras doe..
esk nyew ade orientasi,,mmg x ckop tdow wok..
tdow dlam kol 1 lbeh then bgon kol 3.30..
pergh nseb baik air x cejuk..
hahahahahahahahaha...
nseb baik skrg da abes orientasi..
so leh tdow sckopnyew la..
hahahaha..
esk kuliah aku bmule..
hrap2 ok la..
aku smnjak ddk jaoh ngn family nie,dri aku asyik mngatakan na jimat n na survive btol2...
n yg pleng pntg aty aku mngatakan na wt mak n abah happy ngn kjayaan aku..
aku x kn hampe kn family aku..
n aku na buktikan kt abah yg aku leh bdikari..
so hrap2 impian aku tcapai..amin..
mak n abah : nor akan cube balek dgn kjayaan..

1 comment:

bstenterprise said...

promosi print assigment anda dengan harga rm 0.10 dengan dakwat berkualiti tinggi(kalis air)... disimpang 4 chendering... http://bstenterprise.blogspot.com